רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

יש ציוד שהוא חובה בכל משרד ובלעדיו אי אפשר לעשות את העבודה, לקבל קהל ולעמוד ביעדים. במאמר הבא נביא את הרשימה המלאה ונסביר איך כדאי לבחור כל סוג של ציוד רלוונטי

בחירת ציוד משרדי מתבצעת בשלבים המוקדמים של הקמת העסק. רגע אחרי שבוחרים ריהוט משרדי ומעצבים את חלל הפנים על מנת להשאיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות וגם על העובדים, צריך להקצות את הציוד הרלוונטי. באמצעות הציוד ניתן לבצע את העבודה טוב יותר, להגביר את התפוקה ולעמוד ביעדים. חוץ מזה, הציוד שיש במשרד ומונח על השולחן קובע מה הלקוחות הפוטנציאליים יחשבו עלינו.

אז מאיפה מתחילים? הנה כמה פריטי חובה שצריכים לעמוד בראש סדר העדיפויות של כל משרד:

1. כלי כתיבה

הבסיס הוא הדבר החשוב ביותר במשרד ולכן חייבים להקצות כלי כתיבה מתאימים לעובדים. גם אם רוב העבודה מתבצעת על גבי מחשב, אין כמו כלי כתיבה זמינים כדי שלעובדים יהיו אמצעים מתאימים לרשום הערות, לציין תגובות ועוד.

2. חותמת

מאוד כדאי שלכל משרד יהיו חותמות רלוונטיות. מבחינה בירוקרטית, הזמנת חותמות חשובה כי היא מאפשרת לשלוח סוגים שונים של מסמכים רשמיים לרשויות המדינה. טכנית, החותמת יכולה לסייע לתפקוד של העסק מול קולגות, לקוחות, עובדים ומחלקות שונות של הארגון. בנוסף, לחותמת יש תפקיד מבחינת המיתוג של המוצר או השירות.

3. קלסרים

רשימת הציוד המשרדי כוללת בתוכה פתרונות אחסון. כאן יש הבדל בין רהיטים כגון ארונות מודולאריים למשרד או מדפים מעוצבים, לבין פתרונות זמינים וניידים יותר כגון קלסרים ייעודיים. באמצעות הקצאת דפים בתוך קלסרים ניתן לשמור היטב על הסדר והארגון גם במשרד עמוס, או לחסוך זמן יקר ערך עבור העובדים שמחפשים מסמך מסוים.

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

4. דפים

גם מוצרי הנייר הם חלק בלתי נפרד מרשימת הציוד המשרדי המומלצת. על קצה המזלג, אפשר להזכיר בהקשר הזה דפים רגילים או דפים מעוצבים וממותגים, מעטפות עם או בלי לוגו של העסק ועוד. באמצעות הדפים ניתן להקצות עבור העובדים פתרונות לכתיבה ולייעל גם את העבודה מול הלקוחות.

5. לוח תכנון ולוח שנה

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול מבחינת האופן שבו מארגנים את הציוד המשרדי. כך לדוגמא לוח תכנון שעוקב אחרי כל המועדים והמשימות שקשורות לעבודה הוא קריטי לצורך שיתוף פעולה בין עובדים שונים, בעוד לוח שנה יאפשר לציין תזכורות יום יומיות שקשורות לתחום ולענף שבו עובדים.

6. גורס נייר ומדפסת

בכל משרד יש מכשירי חשמל רלוונטיים ובראשם גורס נייר ומדפסת. המדפסת חשובה יותר מהגורס, אבל זה כבר תלוי בהיקף העבודה. אם המשרד עמוס והשימוש בנייר אינטנסיבי ויום יומי, הגורס יעשה את העבודה ויחסוך מקום. בנוסף, הגורס חשוב במקומות שבהם מדפיסים חומרים רגישים ובעלי ערך.

נוספים בנושא מאמרים



מהן עמדות טלמרקטינג למשרד?

מהן עמדות טלמרקטינג למשרד?

עמדות טלמרקטינג היו (כמעט) מאז ומעולם עמדות חיוניות למשרדים השונים אשר מנהלים שיחות רבות ומגוונות במהלך היום יום, בין אם אלו הן שיחות מכירה, שיחות שירות, תמיכה ובכלל. לעמדות אלו יתרונות רבים ומגוונים אודות חלקם…

קרא את המאמר
עולם שלם של כסאות משרדיים - כסאות מחשב, כסאות עבודה, כסאות אורטופדיים

עולם שלם של כסאות משרדיים - כסאות מחשב, כסאות עבודה, כסאות אורטופדיים

כסאות משרדיים הם הגדרה כוללת לכל סוגי הכסאות ומערכות הישיבה הנחוצים לכם בסביבת העבודה המשרדית, החל מכיסאות המיועדות לעמדות עבודה כגון כסאות מחשב, דרך כסאות מנהלים המיועדים לחדרי ישיבות וחדרי הנהלה ועד לכיסאות המתנה המיועדים…

קרא את המאמר
הדגשים לבחירת כסא מנהלים איכותי

הדגשים לבחירת כסא מנהלים איכותי

כסאות מנהלים למרות שמם המחייב "כסאות מנהלים", כסאות אלו משמשים כיום לא רק בעלי תפקידים בכירים בחברות אלא גם עובדים רגילים, סטודנטים, תלמידים, פרילאנסרים ולמעשה, כל מי שאמור לשבת על כיסא במשך שעות רבות ומבקש…

קרא את המאמר
בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

כל משרד זקוק לסט משלים של ריהוט משרדי. אחרי הכל, משרד שהוא רק ארבע קירות ומכונת קפה עדיין לא נחשב באמת למשרד. השאלה של בחירת ריהוט משרדי רלוונטית אם כן לכל המשרדים באשר הם, ללא…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לסטודנטים

ריהוט משרדי לסטודנטים

הכיסא, השולחן והתנאים שבהם סטודנטים יושבים כדי לכתוב עבודות ולהכין מטלות משפיעים בצורה דרמטית על הציונים ועל ההנאה שלהם מהלימודים באקדמיה. אז איך בוחרים את הריהוט המשרדי הכי מתאים וכמה זה אמור לעלות? הנה כל…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן