צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש
אז בשעה טובה, אתם עומדים לקראת כניסה למשרד חדש, עכשיו, בכדי שהמשרד אכן יהיה מוכן לקראתכם ויכלול את כל מה שאתם צריכים, ההמלצה היא להשקיע בהליך התכנון הראשוני. הליך תכנון מסודר יכול להתבסס על יצירת צ’קליסט, אשר כולל את כל מה שאתם צריכים לדאוג לו – ובראש ובראשונה כמובן, הריהוט המשרדי – עליו נמנים האלמנטים המרכזים והמשמעותיים ביותר המעניקים למשרד הן את הפונקציונאליות שלו והן את הנראות שלו. את הצ’ק ליסט ניתן לעשות באופן עצמאי או להסתייע באנשי מקצוע, על מנת שאלו יסייעו לנסח את הפריטים ובין היתר: שולחנות מנהלים, כסאות מחשב, ארונות מתכת ועוד..
לחשוב על כל הפרטים
כאשר מתכננים משרד יש לקחת בחשבון לא מעט פרטים ובין היתר: יש לדאוג לפתרונות אחסון מתאימים – מומלץ לתכנן מה מתכננים לאחסן והיכן מעוניינים להציב את פתרונות האחסון ובהתבסס על כך, לבחור בפתרונות המתאימים. יש להשקיע בפינות העבודה – חשוב לשים דגש הן על איכות הרהיטים, אך גם על נושא של הנוחות – לדוגמא, כסאות מחשב אמורים לשמש את העובדים שעות ארוכות בכל יום וקיימת חשיבות גבוהה שהכיסאות יהיו איכותיים ונוחים – לדוגמא, כסאות אורטופדיים ומתכווננים אשר יאפשרו לכל מי שיושב עליהם להתאים אותם בעבורו. גם לנושא הנראות ישנה חשיבות – כאשר, הנראות משפיעה במידה רבה על האווירה ואף על המוניטין של אותו עסק.
לבצע את הבחירות הנכונות
גם אחרי שתכננתם צ’ק ליסט מסודר ומפורט ככל שיהיה, העבודה שלכם לא הגיעה לסיומה. בשלב הבא, יש לעבור על הצ’ק ליסט ולדאוג לבצע את הבחירה הנכונה באותם פרטי ריהוט משרדי. כך שאם כתבתם לדוגמא ברשימה – 4 כסאות מנהלים, השלב הבא, יהיה כמובן לבחור את הכיסאות המתאימים ולוודא שהם עומדים בסטנדרטים המצופים ומותאמים לתקציב אשר הוקצה לטובת המטרה. קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את החברה ממנה תתבצע ההזמנה של פרטי הריהוט – יש לוודא שמדובר בחברה/ חנות מקצועית ואמינה, אשר מציעה ריהוט משרדי מבית המותגים המובילים בתחום ושמה דגש על מחירים הוגנים. בחירה בחברה שכזאת, תאפשר שקט נפשי בידיעה שההזמנה תענה על מלוא הציפיות ממנה – וגם לדעת שיש כתובת לחזור אליה לגבי כל נושא או בעיה אשר יכולים לצוץ בתהליך.
להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים
כאשר מדובר במשרד, אי אפשר באמת להתפשר על פחות מאותו ריהוט משרדי האיכותי, המרשים והמתאים ביותר, מבין האפשרויות הרבות המוצעות. כך שאם עולה קושי בלקבל החלטות לגבי ריהוט משרדי, ההמלצה היא להיוועץ באיש מקצוע, אשר מחזיק בידע ובכלים ובתחום זה. איש מקצוע, יוכל להקשיב למלוא הצרכים שלכם ולסייע לכם הן ביצירת הצ’ק ליסט ההתחלתי והן בבחירת כל פרטי הריהוט אשר יהוו חלק מאותה הרשימה. ייעוץ שכזה יכול להינתן על ידי איש מקצוע מטעם החנות או החברה ממנה מתכננים לבצע את ההזמנה של הריהוט המשרדי.