רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

מדריך לבחירת ריהוט למשרד

מדריך לבחירת ריהוט למשרד

אם אתם בדיוק מעצבים את המשרד שלכם, ביתי או מסחרי, או שאתם אנשי מקצוע שנבחרתם לעיצוב משרד על כל המשתמע מכך – אולי תוכלו להיעזר כאן במדריך המקוצר לבחירת ריהוט משרדי. המדריך ייתן לכם את הטיפים החשובים לביצוע המשימה ביעילות ובמקצועיות
עיצוב משרד זו לא משימה פשוטה, לא מספיק להיות בעל טעם טוב על מנת להצליח בביצוע מאחר ומטרתו של העיצוב היא לא רק סביבה יפה ומעוצבת, אלא גם יעילה ואפקטיבית המשרה אווירה של מוסר עבודה גבוה עם אווירה נעימה. חושבים שאתם מסוגלים לחשוב על כל הפרטים הקטנים? בואו ותגלו אם אתם בכיוון.

בחירת אנשי המקצוע הנכונים

על מנת לשמור על הריהוט כמו חדש ולא לפגוע בו בעת הניקיון, חשוב לנקות כל רהיט עם החומרים המתאימים לו, בין אם מדובר בריפוד ובין אם מדובר בעץ. יש הרבה חברות ניקיון משרדים מומלצות שעושות עבודות ניקיון מדהימות בין אם מדובר על ניקוי או חידוש ריהוט משרדי.
בעת הרכישה כדאי לקבל הדרכה מפורטת בנושא שתאפשר לכם לעשות את הפעולות הנכונות ולהימנע מנזקים בלתי הפיכים.
את הרהיטים כדאי לרכוש במקום אשר נותן לכם עסקה משתלמת, שכוללת את כל מה שאתם זקוקים לו. משלוח, הרכבה או הדרכה.

בחירת צבעים

בחירת הצבעים היא תהליך מחשבתי ארוך. אם בבית שלכם אתם בוחרים את הצבעים שאתם אוהבים ומשלבים אותם עם טעמם של שאר בני הבית, הרי שכאשר מדובר בעיצוב משרד המשימה היא אחרת לגמרי. בחירת הצבעים צריכה להקרין בו זמנית גם רוגע וקו נקי לעיניים וגם חדשנות ואווירה ביתית. אם כן, לא מספיק לבחור את הצבעים שנראים לכם מתאימים באמירתם ללוגו החברה או שיקול בסגנון הזה, אלא מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לגבי שאר המטרות בבחירת הצבעים.

בחירת ריהוט משרדי

גם בבחירת ריהוט משרדי לא מספיק לבחור את הצבעים והעיצוב שמוצאים חן בעינכם, אם כי זה חלק בלתי נפרד מהבחירה. ריהוט משרדי צריך להיות נוח לשימושים הספציפיים לכל משרד, אם מדובר בפגישות רבות משתתפים שמתרחשות לעיתים קרובות ואם מדובר על ישיבות ממושכות מול המחשב – הכל צריך להיות משוקלל ולהיות חלק מההחלטה הסופית. הנוחות של העובדים היא חלק חשוב מהמוטיבציה של העובדים להיות אפקטיביים בעבודתם.

שמירה על סביבה נעימה

תחזוקת ריהוט משרדי חשובה לא פחות מבחירה שלו בשלב הראשוני. אם אתם רוצים להשקיע באופן חד פעמי על הריהוט עצמו, תצטרכו לדאוג על שמירה על ריהוט משרדי נקי כך שהוא ימשיך להיות מזמין ונוח לעובדים כולם. גם עמדות העבודה מול המחשב, גם חדרי הישיבו ואפילו האזור המיועד להפסקות אכילה והתרעננות – כולם זקוקים לתחזוקה. ניקוי ריהוט משרדי צריך להתבצע באופן כזה שהוא שומר על הרהיטים עצמם ומאריך את חייהם ולא מקצר אותם, וכלן חשוב לבחור איש מקצוע נכון.

נוספים בנושא מאמרים



עיצוב המשרד על ידי פינות ישיבה

עיצוב המשרד על ידי פינות ישיבה

פינות ישיבה בסביבה המשרדית נועדו לשרת את עובדי ולקוחות המשרד ובחלק מהמקרים מדובר בפינות ישיבה משרדיות המיועדות לצרכי אכלוס חללים משותפים לרווחת העובדים (כגון: פינת קפה וכדומה) ובחלק מהמקרים מדובר באבזור פינות המתנה למשרד. בשני…

קרא את המאמר
עיצוב משרד ביתי

עיצוב משרד ביתי

עבודה מהבית היא כבר מזמן לא טרנד חולף אלא מציאות עבור רבים. בין אם אתם פרילנסרים, שכירים שעובדים מהבית חלק מהזמן, או פשוט נהנים מפינה שקטה ליצירה, עיצוב משרד ביתי נכון יכול לשדרג משמעותית את…

קרא את המאמר
כסא מחשב מומלץ - בחירת הכסא המושלם עבורכם 

כסא מחשב מומלץ - בחירת הכסא המושלם עבורכם 

בילוי של שעות ארוכות מול המחשב הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. בין אם אתם עובדים במשרד או מהבית, לומדים או פשוט נהנים מזמן פנאי מול המסך, חשוב לבחור כסא מחשב נוח ואורטופדי אשר יספק לכם…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי בראשון לציון

ריהוט משרדי בראשון לציון

אם גם אתם פותחים משרד חדש או אם אתם משדרגים את המשרד הקיים, כדאי שתכירו את צגה ריהוט משרדי – חברה מקצועית ומובילה בתחום, אשר מתמחה בייבוא וביצור ריהוט החל מכיסאות, דרך שולחנות פינות ישיבה…

קרא את המאמר
ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ארגונומיה, שפירושה ביוונית הנדסת אנוש, היא תורה חשובה לכל מי ששואף לייצר סביבת עבודה שתיטיב עם עובדיו ותהיה בריאה עבורם. אחד מהמאפיינים הבולטים של ארגונומיה במשרד הוא בחירת ריהוט ארגונומי מותאם ובריא לעובדים. במאמר הבא…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן