רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

המדריך לבחירת כסא משרדי

המדריך לבחירת כסא משרדי

כסאות משרדיים הם הגדרה כוללת לכל סוגי הכיסאות המיועדים לסביבה המשרדית, החל מכיסאות מנהלים המיועדים לחדרי ישיבות וחדרי מנהלים, דרך כסאות מחשב המיועדים לאבזור עמדות העבודה הממוחשבות ועד לכיסאות נוחות מפנקים המיועדים לפינות המתנה, פינות קפה, מטבחוני שירות וכדומה. אם גם אתם נדרשים לרכישת כסאות משרדיים למטרות אבזור המשרד החדש או המשופץ, בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לבחירת כסאות משרדיים.

בחירת כסאות למשרד – מה חשוב לדעת?

בחירה נכונה של כסאות משרדיים חייבת להיעשות על פי עקרון מנחה מרכזי אחד והוא: רווחת העובדים. עקרון זה נועד לאפשר לעובדי המשרד ליהנות מכיסאות נוחים ופונקציונאליים המאפשרים לכל אחד ואחת מהם לשמור על עקרונות ישיבה נכונה המונעת בין היתר: כאבי גב ושרירים ואי אילו בעיות רפואיות העלולות להיווצר לאורך זמן כתוצאה מישיבה לא נכונה, לרבות, דלקות פרקים, ריפיון שרירים וכדומה.
כסא משרד המיועד לישיבה ממושכת הוא ברוב המקרים כסא משרדי אורטופדי המשלב בתוכו מספר תכונות עיקריות וביניהן:

  • גב מתכוונן המאפשר שינוי של זווית וגובה המושב בהתאם למבנה גופו של העובד/ת העושה בו שימוש
  • משענות יד מתכווננות
  • אפשרות לשינוי גבוה המושב בכל רגע נתון
  • אפשרות לשינוי עומק המושב

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של כסאות אורטופדיים לסביבת המשרד, דבר המאפשר לכם לרכוש כסא משרדי מעוצב מבלי לוותר על התכונות העיקריות המאפיינות את הכיסא האורטופדי.

ההבדל בין כסאות אורטופדיים לכיסאות ארגונומיים

כאשר ניגשים לרכוש כסאות משרדיים המיועדים למשרדים בהם מונהגות שעות עבודה ממושכות אל מול עמדות העבודה הממוחשבות, חשוב להבדיל בין כסאות אורטופדיים לכיסאות ארגונומיים, כאשר הכסא הארגונומי הוא המומלץ ביותר. הכיסא הארגונומי הוא למעשה כסא משרדי אשר פותח ויוצר בהתאם לעקרונות ארגונומיים המשלבים בתוכם גם את התכונות המאפיינות את הכסא האורטופדי לצד תכונות המשפרות במידה ניכרת את נוחות הישיבה הממושכת על גבי הכיסא.
חשוב לציין שכסאות ארגונומיים מגיעים עם מושבים המשלבים בתוכם תבנית ארגונומית היודעת להתאים את עצמה למבנה גופו של האדם העושה שימוש בכיסא, וזאת לצד מרכיבים נוספים המסייעים רבות לישיבה נכונה לאורך זמן, לרבות, רשת תמיכה לגב התחתון בגב הכיסא, בסיס כסא המגיע עם 5 רצועות, גלגלי כיסא כפולים לניידות נוחה וקלה ועוד.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים רהיטים משרדיים?

בכל רכישה של מוצרי ריהוט משרדי חשוב לבדוק מספר נושאים חשובים ומרכזיים וביניהם:

• איכות חומרי הגלם מהם מיוצרים הכיסאות
• התאמת הסגנון העיצובי של הכיסא לסביבת העבודה והעיצוב הכללי של המשרד
• טיב והיקף האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה

וכמובן, עלויות הכיסאות הנחוצים לכם והשירות המקצועי המוצע לכם על ידי ספק הכיסאות, לרבות, שירותי ייעוץ והכוונה בנוגע לסוגי ודגמי הכיסאות הנחוצים לכם.

נוספים בנושא מאמרים



ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ארגונומיה, שפירושה ביוונית הנדסת אנוש, היא תורה חשובה לכל מי ששואף לייצר סביבת עבודה שתיטיב עם עובדיו ותהיה בריאה עבורם. אחד מהמאפיינים הבולטים של ארגונומיה במשרד הוא בחירת ריהוט ארגונומי מותאם ובריא לעובדים. במאמר הבא…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי יוקרתי

ריהוט משרדי יוקרתי

בעת עיצוב משרד, המטרה תהיה להשיג תוצאה יוקרתית ומרשימה, כאשר אחד מהאלמנטים המרכזיים והבולטים אשר יסייעו בהשגת המטרה הם אותם רהיטים למשרד. כל מי שמחפש כיום אחר ריהוט למשרד, עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות…

קרא את המאמר
מדוע כדאי להשקיע בעיצוב הפנים של המשרד הביתי?

מדוע כדאי להשקיע בעיצוב הפנים של המשרד הביתי?

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים עובדים מהבית והדבר מחייב כל אחד ואחת מהם ליצירת סביבת עבודה נוחה ויעילה עבורם בתוך סביבת המגורים. בשורות שלפניכם נתמקד באפשרויות השונות העומדות לרשותכם בכל הנוגע לעיצוב משרד ביתי. תכנון…

קרא את המאמר
איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

סביבת עבודה נעימה במשרד היא לא רק עניין חשוב בשביל מצב רוחם של העובדים (על אף שזה גם כמובן ערך משמעותי מאוד) אלא גם בשביל לבנות משרד איכותי ומקצועי עם תפוקה מיטבית. אבל איך מייצרים…

קרא את המאמר
איך לבחור כסא מנהלים?

איך לבחור כסא מנהלים?

כסאות מנהלים בסביבת העבודה המשרדית נועדו בין היתר ליצור היררכיה משרדית במסגרתה ניתן לבדל ולייחד את חללי העבודה המיועדים לעובדי המשרד לבין חללי העבודה המיועדים למנהלי המשרד, בעליו וכדומה. מעבר לכך, כל כסא מנהלים אותו…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן