רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

ריהוט משרדי – כל הסוגים ודגשי בחירה חשובים

כיום כולם כבר מבינים עד כמה משרד מאובזר כהלכה שגם נראה מצוין, יכול לעשות את כל ההבדל בין עסק רציני ומוביל לבין כזה שמשתרך מאחור. אתם יכולים להיות הטובים ביותר בתחומכם, אבל ללא משרד מעוצב ופונקציונאלי שכולל פריטי ריהוט איכותיים שמספקים לכם ולעובדים שלכם סביבת עבודה נוחה וללקוחות שלכם את התחושה שמדובר בעסק שחשוב לו כל פרט ופרט, לא בטוח שהיכולות שלכם יבואו לידי ביטוי. אז איזה ריהוט משרדי חשוב שתרכשו למשרד שלכם? ומהם הדגשים החשובים ברכישתו? הנה התשובות.

החשיבות של פריטי ריהוט איכותיים במשרד שלכם

אז החלטתם לחדש את המשרד שלכם או לפתוח משרד חדש לגמרי. בחרתם בקפידה את צבע הקירות לאחר המלצה של מעצבת פנים, יצרתם חללי עבודה לאחר קבלת ייעוץ מאדריכל לגבי המיקום האידיאלי שלהם ואפילו התקשרתם עם חברה שמתמחה בהתקנת ריצוף לבית ולמשרד מהסוג האיכותי ביותר. מגיע לכם כל הכבוד על ההשקעה שלכם, אך ללא רכישה של פריטי ריהוט איכותיים, כל זה לא באמת יעזור לכם. המשרד הוא הבית השני שלכם ושל העובדים שלכם וככזה, חשוב מאוד כי כולם ירגישו בו בנוחות המירבית, על מנת שיוכלו לתת את התפוקה הטובה ביותר.

מהם פריטי הריהוט ששום משרד לא שלם בלעדיהם?

בימינו קטגוריית הריהוט המשרדי הינה מאוד מגוונת, כך שכל עוד תתקשרו עם חנות מובילה בתחום, תוכלו לרכוש עבור המשרד שלכם כל פריט ריהוט שחשוב לכם. הנה כמה מפריטי הריהוט ששום משרד אינו שלם בלעדיהם:

  • כסאות משרדיים – כאשר יושבים שעות רבות במשרד, חשוב כי הדבר יעשה על גבי כסאות איכותיים ונוחים במיוחד. אם בעבר היה ניתן למצוא כסאות משרדיים משניים-שלושה דגמים סטנדרטיים, הרי שכיום תוכלו לרכוש כסאות במגוון דגמים כך שיתאימו לצרכים השונים – כסאות לעובדים, כסאות מזכירה, כסאות מנהלים, כסאות לחדרי ישיבות ועוד.
  • שולחנות משרדיים – גם אתם כמנהלים וגם העובדים שלכם, זקוקים לשולחנות שמתאימים לצרכי העבודה השוטפת. לצורך העניין תוכלו לבחור מבין שולחנות עבודה בגדלים שונים, שולחנות לדלפק הקבלה, שולחנות לישיבות ואף בשולחנות למטבחון ופינת האוכל.
  • מדפים, כונניות וארונות – פריטים אלו משמשים לאחסון ושליפה מהירה של מסמכים, ציוד משרדי או פריטים אישיים של העובדים וכל עוד בוחרים בהם בצורה נכונה, הם יכולים למנוע בלגן וצפיפות במשרד ואף לשמש לצרכים דקורטיביים.
  • פינות ישיבה – במידה ואתם בעליו של משרד שמקבל לקוחות, חשוב כי תציבו בו גם פריטי ריהוט מהסוג הזה, מה שמתאים מאוד לפינות המתנה אך גם כאשר רוצים לקיים ישיבה באווירה פחות רשמית או לאפשר לעובדים מקום בו יוכלו לקחת הפסקה בנוחות. אלו יכולות להיות כורסאות יוקרתיות אך גם פופים, בהתאם לאופי המשרד שלכם.

בחירת ריהוט משרדי – הדגשים החשובים שיש לקחת בחשבון

מלבד התקשרות עם חנות שמציעה ריהוט משרדי כמה שיותר מגוון, עליכם לוודא עוד כמה דברים חשובים לגביה:

  • איכות – חשוב מאוד כי תתקשרו עם חנות שמספקת פריטי ריהוט איכותיים שעומדים בתו התקן הישראלי. רק כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר ברהיטים חזקים ויציבים שישמשו את המשרד שלכם לאורך שנים רבות. האיכות בתחום הריהוט המשרדי מתבטאת גם ביכולת לספק רהיטים ארגונומיים, כך שניתן יהיה להתאים אותם לכל עובד באופן אישי על פי מידות גוף וצורת העבודה.
  • מקצוענות – יש הרבה חנויות שמציעות פריטי ריהוט למשרד, אך עליכם להתקשר עם כזאת שמבינה שכל משרד הינו יחיד ומיוחד ובהתאם לזאת יודעת להתאים לכל חלל את פריטי הריהוט שיתאימו לו באופן מושלם. המקצוענות תתבטא ביכולת לספק גם פריטי ריהוט בייצור אישי ואף בשיתופי פעולה עם אדריכלים ומעצבי פנים בעת בחירת הפריטים עבורכם.

נוספים בנושא מאמרים



איך לבחור כסא מנהלים?

איך לבחור כסא מנהלים?

כסאות מנהלים בסביבת העבודה המשרדית נועדו בין היתר ליצור היררכיה משרדית במסגרתה ניתן לבדל ולייחד את חללי העבודה המיועדים לעובדי המשרד לבין חללי העבודה המיועדים למנהלי המשרד, בעליו וכדומה. מעבר לכך, כל כסא מנהלים אותו…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לחברות הייטק

ריהוט משרדי לחברות הייטק

בחירת ריהוט משרדי לחברות הייטק היא פעולה המחייבת אתכם להתייחס למספר פרמטרים מקדימים כגון: גודל המשרד ואופן חלוקתו, מספר עמדות העבודה הנדרשות לכם, הסגנון העיצובי הכללי של המשרד ואיכויות פריטי הריהוט המשרדי בהם אתם בוחרים.…

קרא את המאמר
הדגשים לבחירת כסא מנהלים איכותי

הדגשים לבחירת כסא מנהלים איכותי

כסאות מנהלים למרות שמם המחייב "כסאות מנהלים", כסאות אלו משמשים כיום לא רק בעלי תפקידים בכירים בחברות אלא גם עובדים רגילים, סטודנטים, תלמידים, פרילאנסרים ולמעשה, כל מי שאמור לשבת על כיסא במשך שעות רבות ומבקש…

קרא את המאמר
ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ארגונומיה, שפירושה ביוונית הנדסת אנוש, היא תורה חשובה לכל מי ששואף לייצר סביבת עבודה שתיטיב עם עובדיו ותהיה בריאה עבורם. אחד מהמאפיינים הבולטים של ארגונומיה במשרד הוא בחירת ריהוט ארגונומי מותאם ובריא לעובדים. במאמר הבא…

קרא את המאמר
צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

אז בשעה טובה, אתם עומדים לקראת כניסה למשרד חדש, עכשיו, בכדי שהמשרד אכן יהיה מוכן לקראתכם ויכלול את כל מה שאתם צריכים, ההמלצה היא להשקיע בהליך התכנון הראשוני. הליך תכנון מסודר יכול להתבסס על יצירת…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן