רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

מדריך לבחירת ריהוט למשרד

מדריך לבחירת ריהוט למשרד

אם אתם בדיוק מעצבים את המשרד שלכם, ביתי או מסחרי, או שאתם אנשי מקצוע שנבחרתם לעיצוב משרד על כל המשתמע מכך – אולי תוכלו להיעזר כאן במדריך המקוצר לבחירת ריהוט משרדי. המדריך ייתן לכם את הטיפים החשובים לביצוע המשימה ביעילות ובמקצועיות
עיצוב משרד זו לא משימה פשוטה, לא מספיק להיות בעל טעם טוב על מנת להצליח בביצוע מאחר ומטרתו של העיצוב היא לא רק סביבה יפה ומעוצבת, אלא גם יעילה ואפקטיבית המשרה אווירה של מוסר עבודה גבוה עם אווירה נעימה. חושבים שאתם מסוגלים לחשוב על כל הפרטים הקטנים? בואו ותגלו אם אתם בכיוון.

בחירת אנשי המקצוע הנכונים

על מנת לשמור על הריהוט כמו חדש ולא לפגוע בו בעת הניקיון, חשוב לנקות כל רהיט עם החומרים המתאימים לו, בין אם מדובר בריפוד ובין אם מדובר בעץ. יש הרבה חברות ניקיון משרדים מומלצות שעושות עבודות ניקיון מדהימות בין אם מדובר על ניקוי או חידוש ריהוט משרדי.
בעת הרכישה כדאי לקבל הדרכה מפורטת בנושא שתאפשר לכם לעשות את הפעולות הנכונות ולהימנע מנזקים בלתי הפיכים.
את הרהיטים כדאי לרכוש במקום אשר נותן לכם עסקה משתלמת, שכוללת את כל מה שאתם זקוקים לו. משלוח, הרכבה או הדרכה.

בחירת צבעים

בחירת הצבעים היא תהליך מחשבתי ארוך. אם בבית שלכם אתם בוחרים את הצבעים שאתם אוהבים ומשלבים אותם עם טעמם של שאר בני הבית, הרי שכאשר מדובר בעיצוב משרד המשימה היא אחרת לגמרי. בחירת הצבעים צריכה להקרין בו זמנית גם רוגע וקו נקי לעיניים וגם חדשנות ואווירה ביתית. אם כן, לא מספיק לבחור את הצבעים שנראים לכם מתאימים באמירתם ללוגו החברה או שיקול בסגנון הזה, אלא מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לגבי שאר המטרות בבחירת הצבעים.

בחירת ריהוט משרדי

גם בבחירת ריהוט משרדי לא מספיק לבחור את הצבעים והעיצוב שמוצאים חן בעינכם, אם כי זה חלק בלתי נפרד מהבחירה. ריהוט משרדי צריך להיות נוח לשימושים הספציפיים לכל משרד, אם מדובר בפגישות רבות משתתפים שמתרחשות לעיתים קרובות ואם מדובר על ישיבות ממושכות מול המחשב – הכל צריך להיות משוקלל ולהיות חלק מההחלטה הסופית. הנוחות של העובדים היא חלק חשוב מהמוטיבציה של העובדים להיות אפקטיביים בעבודתם.

שמירה על סביבה נעימה

תחזוקת ריהוט משרדי חשובה לא פחות מבחירה שלו בשלב הראשוני. אם אתם רוצים להשקיע באופן חד פעמי על הריהוט עצמו, תצטרכו לדאוג על שמירה על ריהוט משרדי נקי כך שהוא ימשיך להיות מזמין ונוח לעובדים כולם. גם עמדות העבודה מול המחשב, גם חדרי הישיבו ואפילו האזור המיועד להפסקות אכילה והתרעננות – כולם זקוקים לתחזוקה. ניקוי ריהוט משרדי צריך להתבצע באופן כזה שהוא שומר על הרהיטים עצמם ומאריך את חייהם ולא מקצר אותם, וכלן חשוב לבחור איש מקצוע נכון.

נוספים בנושא מאמרים



ריהוט משרדי בחולון

ריהוט משרדי בחולון

סביבת העבודה חשובה להצלחת בית העסק, צגה מבינה מה החשיבות של איכות הריהוט המשרדי ומגישה לכם אותו עם הרבה אהבה ובאיכות הגבוהה ביותר. צגה מאפשרת לכם להגיע לחנות הראווה הממוקמת בחולון להתרשם מהמגוון הנרחב אותו…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לחברות הייטק

ריהוט משרדי לחברות הייטק

בחירת ריהוט משרדי לחברות הייטק היא פעולה המחייבת אתכם להתייחס למספר פרמטרים מקדימים כגון: גודל המשרד ואופן חלוקתו, מספר עמדות העבודה הנדרשות לכם, הסגנון העיצובי הכללי של המשרד ואיכויות פריטי הריהוט המשרדי בהם אתם בוחרים.…

קרא את המאמר
בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

ריהוט משרדי – כל הסוגים ודגשי בחירה חשובים כיום כולם כבר מבינים עד כמה משרד מאובזר כהלכה שגם נראה מצוין, יכול לעשות את כל ההבדל בין עסק רציני ומוביל לבין כזה שמשתרך מאחור. אתם יכולים…

קרא את המאמר
השפעה של ריהוט משרדי על הפרודוקטיביות של העובדים

השפעה של ריהוט משרדי על הפרודוקטיביות של העובדים

בניגוד לדעה שרווחה בעולם העסקים עד העשורים האחרונים, הריהוט המשרדי אינו אמצעי פונקציונלי בלבד, והשפעתו חורגת הרבה מעבר לתפאורה של העבודה המשרדית. בעקבות מחקרים שנערכו בנושא ברחבי העולם ובמשרדים ממגוון סוגים, נמצא כי הריהוט המשרדי…

קרא את המאמר
ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ארגונומיה, שפירושה ביוונית הנדסת אנוש, היא תורה חשובה לכל מי ששואף לייצר סביבת עבודה שתיטיב עם עובדיו ותהיה בריאה עבורם. אחד מהמאפיינים הבולטים של ארגונומיה במשרד הוא בחירת ריהוט ארגונומי מותאם ובריא לעובדים. במאמר הבא…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן