רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

יש ציוד שהוא חובה בכל משרד ובלעדיו אי אפשר לעשות את העבודה, לקבל קהל ולעמוד ביעדים. במאמר הבא נביא את הרשימה המלאה ונסביר איך כדאי לבחור כל סוג של ציוד רלוונטי

בחירת ציוד משרדי מתבצעת בשלבים המוקדמים של הקמת העסק. רגע אחרי שבוחרים ריהוט משרדי ומעצבים את חלל הפנים על מנת להשאיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות וגם על העובדים, צריך להקצות את הציוד הרלוונטי. באמצעות הציוד ניתן לבצע את העבודה טוב יותר, להגביר את התפוקה ולעמוד ביעדים. חוץ מזה, הציוד שיש במשרד ומונח על השולחן קובע מה הלקוחות הפוטנציאליים יחשבו עלינו.

אז מאיפה מתחילים? הנה כמה פריטי חובה שצריכים לעמוד בראש סדר העדיפויות של כל משרד:

1. כלי כתיבה

הבסיס הוא הדבר החשוב ביותר במשרד ולכן חייבים להקצות כלי כתיבה מתאימים לעובדים. גם אם רוב העבודה מתבצעת על גבי מחשב, אין כמו כלי כתיבה זמינים כדי שלעובדים יהיו אמצעים מתאימים לרשום הערות, לציין תגובות ועוד.

2. חותמת

מאוד כדאי שלכל משרד יהיו חותמות רלוונטיות. מבחינה בירוקרטית, הזמנת חותמות חשובה כי היא מאפשרת לשלוח סוגים שונים של מסמכים רשמיים לרשויות המדינה. טכנית, החותמת יכולה לסייע לתפקוד של העסק מול קולגות, לקוחות, עובדים ומחלקות שונות של הארגון. בנוסף, לחותמת יש תפקיד מבחינת המיתוג של המוצר או השירות.

3. קלסרים

רשימת הציוד המשרדי כוללת בתוכה פתרונות אחסון. כאן יש הבדל בין רהיטים כגון ארונות מודולאריים למשרד או מדפים מעוצבים, לבין פתרונות זמינים וניידים יותר כגון קלסרים ייעודיים. באמצעות הקצאת דפים בתוך קלסרים ניתן לשמור היטב על הסדר והארגון גם במשרד עמוס, או לחסוך זמן יקר ערך עבור העובדים שמחפשים מסמך מסוים.

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

4. דפים

גם מוצרי הנייר הם חלק בלתי נפרד מרשימת הציוד המשרדי המומלצת. על קצה המזלג, אפשר להזכיר בהקשר הזה דפים רגילים או דפים מעוצבים וממותגים, מעטפות עם או בלי לוגו של העסק ועוד. באמצעות הדפים ניתן להקצות עבור העובדים פתרונות לכתיבה ולייעל גם את העבודה מול הלקוחות.

5. לוח תכנון ולוח שנה

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול מבחינת האופן שבו מארגנים את הציוד המשרדי. כך לדוגמא לוח תכנון שעוקב אחרי כל המועדים והמשימות שקשורות לעבודה הוא קריטי לצורך שיתוף פעולה בין עובדים שונים, בעוד לוח שנה יאפשר לציין תזכורות יום יומיות שקשורות לתחום ולענף שבו עובדים.

6. גורס נייר ומדפסת

בכל משרד יש מכשירי חשמל רלוונטיים ובראשם גורס נייר ומדפסת. המדפסת חשובה יותר מהגורס, אבל זה כבר תלוי בהיקף העבודה. אם המשרד עמוס והשימוש בנייר אינטנסיבי ויום יומי, הגורס יעשה את העבודה ויחסוך מקום. בנוסף, הגורס חשוב במקומות שבהם מדפיסים חומרים רגישים ובעלי ערך.

נוספים בנושא מאמרים



השפעה של ריהוט משרדי על הפרודוקטיביות של העובדים

השפעה של ריהוט משרדי על הפרודוקטיביות של העובדים

בניגוד לדעה שרווחה בעולם העסקים עד העשורים האחרונים, הריהוט המשרדי אינו אמצעי פונקציונלי בלבד, והשפעתו חורגת הרבה מעבר לתפאורה של העבודה המשרדית. בעקבות מחקרים שנערכו בנושא ברחבי העולם ובמשרדים ממגוון סוגים, נמצא כי הריהוט המשרדי…

קרא את המאמר
איך לבחור נכון כיסא משרדי?

איך לבחור נכון כיסא משרדי?

לפעמים השפע הקיים בשוק יכול לבלבל אותנו ולגרום לנו לתהות מה המוצר העדיף, מה יענה על הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר ואיך נדע שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה. שאלה זו צצה גם ברכישת כסא משרדי…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לסטודנטים

ריהוט משרדי לסטודנטים

הכיסא, השולחן והתנאים שבהם סטודנטים יושבים כדי לכתוב עבודות ולהכין מטלות משפיעים בצורה דרמטית על הציונים ועל ההנאה שלהם מהלימודים באקדמיה. אז איך בוחרים את הריהוט המשרדי הכי מתאים וכמה זה אמור לעלות? הנה כל…

קרא את המאמר
שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

לא יהיה מוגזם להגיד שאף משרד לא שלם בלי סט הולם של ריהוט משרדי. כיסאות משרדיים, ספות ושולחנות הם מאבני הליבה של כל משרד שמכבד את עצמו. בימינו, מעצבי משרדים רבים רוצים לשוות למשרדיהם חזות…

קרא את המאמר
כל מה שרציתם לדעת על ארונות מתכת למשרד

כל מה שרציתם לדעת על ארונות מתכת למשרד

ארונות מתכת למשרד ארונות מתכת טומנים בחובם שורה ארוכה של יתרונות ובין היתר: העובדה שהודות לחומר הגלם ממנו הם עשויים ארונות מתכת יהיו חזקים ויציבים במיוחד, היכולת לנעול אותם בצורה טובה (מה שיקשה על פריצה…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן