רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

נכנסים למשרד חדש? משפצים או משדרים את המשרד הישן? זה הזמן לדעת הכול על החשיבות הנלווית לבחירת פריטי הריהוט לסביבת המשרד.

ריהוט לסביבת המשרד – מה הוא כולל?

ריהוט משרדי הוא הגדרה כוללת למגוון רחב של פריטי ריהוט המיועדים ומותאמים לסביבת העבודה המשרדית. פריטים אלו כוללים את כל סוגי הרהיטים הנדרשים לאבזור חללי העבודה בשטח המשרד, חדר הישיבות, חדרי מנהלים, פינות המתנה, דלפקי כניסה, מטבחון משרדי וכדומה.

בחירת מערכות ריהוט למשרד – מה חשוב לדעת?

כאשר רוכשים ריהוט משרדי חשוב להתייחס למספר נושאים מרכזיים וביניהם:

  • הסגנון העיצובי של מערכות הריהוט והתאמתו לעיצוב הכללי של המשרד
  • התאמת הסגנון העיצובי של הריהוט לסוג ואופי העבודה המשרדית המיושמת במקום
  • איכות חומרי הגלם מהם מיוצרים פריטי הריהוט
  • נוחות השימוש במערכות הריהוט השונות
  • טיב האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה

ברוב המקרים, מומלץ לרכוש מערכות ריהוט למשרד אך ורק מבתי עסק העוסקים ומתמחים בנושא, וזאת על מנת להיחשף למגוון רחב של פריטי ריהוט היכולים להתאים לכל צרכי העבודה המשרדית שלכם.

מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרדי?

החשיבות הנלווית לבחירת הריהוט המשרדי נובעת ממספר סיבות מרכזיות הכוללות בין היתר:

  • איכות הריהוט משפיעה באופן ישיר על תפוקת העבודה –  מחקרים שונים בתחום העבודה מוכיחים כי סביבת עבודה נוחה ונעימה לעובדים, משפרת באותן משמעותי את תפוקת העבודה.
  • עניין של מיתוג – הריהוט המשרדי הוא מרכיב בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של סביבת העבודה ולכן הוא חשוב גם ברמה התדמיתית אותה אתם מנסים לשווק לעובדי המקום והלקוחות הפוקדים את המשרד.
  • סביבת עבודה פונקציונאלית – כאשר שמים דגש לבחירת ריהוט משרדי ניתן ליצור סביבת עבודה פונקציונאלית המותאמת לכל צרכי העבודה היומיומיים ובכך ניתן לייעל את העבודה.

בנוסף, מתן דגש על איכויות חומרי הגלם מהם מיוצרים פריטי הריהוט למשרד, יבטיח לכם מערכות ריהוט עמידות וחזקות לאורך זמן.

טיפים חשובים לבחירת ריהוט משרדי

על מנת להבטיח לעצמכם סביבת עבודה משרדית נעימה, נוחה ופונקציונאלית, מומלץ לרכוש את מערכות הריהוט בהתאם לכל אחד מהטיפים החשובים הבאים:

  1. ערכו סקר השוואתי בין מספר ספקי שירות – השוואה בין מספר בתי עסק המתמחים במכירת רהיטים למשרד נועדה לאפשר לכם להיחשף למגוון גדול של מערכות ריהוט ולבדוק את טווח המחירים המונהג בענף הריהוט.
  2. רכשו את כל מערכות הריהוט הנחוצות לכם במקום אחד – רכישה מרוכזת של פריטי ריהוט לסביבת המשרד תאפשר לכם ליהנות גם ממחיר אטרקטיבי על העסקה וגם מאחריות מקיפה על כל מערכות הריהוט אותן רכשתם.
  3. רכשו אך ורק מבתי עסק מובילים בתחום המאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים, לרבות, שירותי ייעוץ, שירותי הובלה והתקנה וכמובן אחריות.

לצפייה בקטלוג המוצרים שלנו לחץ כאן

תתחדשו!

נוספים בנושא מאמרים



ריהוט בהתאמה אישית - עולם של אפשרויות 

ריהוט בהתאמה אישית - עולם של אפשרויות 

הסביבה בה אנחנו נמצאים משפיעה רבות על תחושתנו, על בריאותנו ועל הפרודוקטיביות שלנו. ריהוט הינו אחד הגורמים המרכזיים אשר תורמים לבניית התחושה של הסביבה שלנו והוא יכול ליצור תחושות שונות לפי סגנון העיצוב שלו. רהיטים…

קרא את המאמר
המדריך לבחירת כסא משרדי

המדריך לבחירת כסא משרדי

כסאות משרדיים הם הגדרה כוללת לכל סוגי הכיסאות המיועדים לסביבה המשרדית, החל מכיסאות מנהלים המיועדים לחדרי ישיבות וחדרי מנהלים, דרך כסאות מחשב המיועדים לאבזור עמדות העבודה הממוחשבות ועד לכיסאות נוחות מפנקים המיועדים לפינות המתנה, פינות…

קרא את המאמר
איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

הנכס החשוב ביותר בכל חברה הוא העובדים. הון אנושי מניב תשואה גבוהה, ולכן חשוב להשקיע בו, ובפרט ליצור עבורו סביבת עבודה מעולה. אחד המרכיבים החשובים בסביבת העבודה הוא הריהוט המשרדי, ובהתאם ניתן לראות בשנים האחרונות…

קרא את המאמר
טיפים לבחירת שולחן מנהלים

טיפים לבחירת שולחן מנהלים

שולחנות מנהלים - כל מה שרציתם לדעת שולחן מהווה את אחד מהאלמנטים המרכזיים והבולטים ביותר בכל משרד של מנהל. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות להשקיע זמן ומחשבה בבחירת שולחן, אשר מחד יענה על מלוא הדרישות והצרכים…

קרא את המאמר
שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

לא יהיה מוגזם להגיד שאף משרד לא שלם בלי סט הולם של ריהוט משרדי. כיסאות משרדיים, ספות ושולחנות הם מאבני הליבה של כל משרד שמכבד את עצמו. בימינו, מעצבי משרדים רבים רוצים לשוות למשרדיהם חזות…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן