כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים
משפצים או משדרגים את סביבת העבודה המשרדית? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעולים לבחירת ריהוט משרדי לחדרי מנהלים.
אביזרי ריהוט למשרד המנהל
חדרי מנהלים בסביבת העבודה המשרדית הם חדרי עבודה מרווחים ביחס לחדרי העבודה האחרים, וברוב המקרים, הם משמשים למטרות פגישות עסקיות חשובות עם לקוחות המשרד ולצרכי ניהול פגישות עבודה עם עובדי המשרד. כפועל יוצא מכך, נהוג לאבזר את חדרי המנהלים בפריטי ריהוט יוקרתיים בהשוואה לפריטי הריהוט בחדרי העבודה ו/או עמדות העבודה הממוחשבות.
סוגי ריהוט משרדי לחדרי מנהלים
כאשר מדברים על ריהוט משרדי לחדרי מנהלים מדברים על מספר סוגי ריהוט כלליים הנחוצים לכל חדר מנהל, וביניהם, שולחנות מנהלים גדולים ומאסיביים בהתאם לגודל החדר, כסא מנהלים בעל משענת גב ארוכה וגבוהה יותר בהשוואה לסוגי כסאות אחרים במשרד, מערכת מדפים דקורטיבית לאחסון מסמכים, ניירות עבודה, תיקיות, ספרי ניהול וכדומה וסוגי ריהוט נוספים בהתאם לגודל החדר ומטרות השימוש בו. בחדרי מנהלים גדולים ומרווחים, נהוג לשלוב שולחן משרדי נוסף המשמש למטרות אירוח וקיום מפגשי עבודה בגובה העיניים. ברוב המקרים, מדובר בשולחן משרדי עגול המאפשר יצירת תקשורת א-פורמאלית בין המנהל לבין יתר האנשים עימם הוא נפגש סביב השולחן.
מה מייחד ומאפיין את הריהוט המשרדי לחדר מנהלים?
במשרדים ומקומות עבודה בהם קיימת היררכיית ניהול ברורה וחד משמעית, קיימת חשיבות רבה לייחוד פריטי הריהוט המאבזרים את חדר המנהלים מפריטי הריהוט המאבזרים את יתר חדרי העבודה. ברוב המקרים, מדובר בפריטי ריהוט משרדי יוקרתיים יותר ומאסיביים יותר המיוצרים מחומרי גלם איכותיים ועמידים לאורך זמן. יחד עם זאת, קיימת חשיבות רבה לבחירת מערכות ריהוט המתכתבות עם הקו העיצובי של המשרד והמסר העיצובי אותו אתם מעוניינים להשיג באמצעות פריטי הריהוט השונים. כפועל יוצא מכך, שולחן מנהלים יהיה תמיד יותר יוקרתי ומרשים לעין משולחנות העבודה המשרדיים המצויים בסביבת העבודה.
טיפים חשובים לבחירה נכונה של פריטי ריהוט לחדר מנהלים
כאשר מאבזרים את חדרי המנהלים בסביבת העבודה, מומלץ להתייחס למספר פרמטרים מקדימים כגון:
- גודל החדר ומטרות השימוש בו ברמת העבודה השוטפת
- מספר האורחים המקסימאלי בכל פגישת עבודה חשובה
- הקו העיצובי הכללי של סביבת העבודה
- רמת הדרג הניהולי של האדם העתיד לעשות שימוש בחדר
מעבר לכך, קיימת חשיבות רבה לרכישת פריטי ריהוט משרד דקורטיביים מצד אחד ופונקציונאליים מצד שני, ולכן, בחירת כסאות מנהלים לצורך העניין מומלץ שתעשה מתוך דגמי כסאות אורטופדיים המגיעים עם שכבת ריפוד עבה יחסית ועם מנגנוני כוונון איכותיים. כמו כן, חשוב להתייחס לאווירה העיצובית הכללית של חדר המנהלים אותה אתם מעוניינים ליצור ולהוסיף פריטי דקורציה כאלו ואחרים המייחדים את חדר המנהלים, לרבות, עציץ גדול ודקורטיבי, עגלת משקאות מעוצבת, גאדג’טים מדליקים למערכת המדפים ושולחן המנהלים וכדומה.