רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

יש ציוד שהוא חובה בכל משרד ובלעדיו אי אפשר לעשות את העבודה, לקבל קהל ולעמוד ביעדים. במאמר הבא נביא את הרשימה המלאה ונסביר איך כדאי לבחור כל סוג של ציוד רלוונטי

בחירת ציוד משרדי מתבצעת בשלבים המוקדמים של הקמת העסק. רגע אחרי שבוחרים ריהוט משרדי ומעצבים את חלל הפנים על מנת להשאיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות וגם על העובדים, צריך להקצות את הציוד הרלוונטי. באמצעות הציוד ניתן לבצע את העבודה טוב יותר, להגביר את התפוקה ולעמוד ביעדים. חוץ מזה, הציוד שיש במשרד ומונח על השולחן קובע מה הלקוחות הפוטנציאליים יחשבו עלינו.

אז מאיפה מתחילים? הנה כמה פריטי חובה שצריכים לעמוד בראש סדר העדיפויות של כל משרד:

1. כלי כתיבה

הבסיס הוא הדבר החשוב ביותר במשרד ולכן חייבים להקצות כלי כתיבה מתאימים לעובדים. גם אם רוב העבודה מתבצעת על גבי מחשב, אין כמו כלי כתיבה זמינים כדי שלעובדים יהיו אמצעים מתאימים לרשום הערות, לציין תגובות ועוד.

2. חותמת

מאוד כדאי שלכל משרד יהיו חותמות רלוונטיות. מבחינה בירוקרטית, הזמנת חותמות חשובה כי היא מאפשרת לשלוח סוגים שונים של מסמכים רשמיים לרשויות המדינה. טכנית, החותמת יכולה לסייע לתפקוד של העסק מול קולגות, לקוחות, עובדים ומחלקות שונות של הארגון. בנוסף, לחותמת יש תפקיד מבחינת המיתוג של המוצר או השירות.

3. קלסרים

רשימת הציוד המשרדי כוללת בתוכה פתרונות אחסון. כאן יש הבדל בין רהיטים כגון ארונות מודולאריים למשרד או מדפים מעוצבים, לבין פתרונות זמינים וניידים יותר כגון קלסרים ייעודיים. באמצעות הקצאת דפים בתוך קלסרים ניתן לשמור היטב על הסדר והארגון גם במשרד עמוס, או לחסוך זמן יקר ערך עבור העובדים שמחפשים מסמך מסוים.

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

4. דפים

גם מוצרי הנייר הם חלק בלתי נפרד מרשימת הציוד המשרדי המומלצת. על קצה המזלג, אפשר להזכיר בהקשר הזה דפים רגילים או דפים מעוצבים וממותגים, מעטפות עם או בלי לוגו של העסק ועוד. באמצעות הדפים ניתן להקצות עבור העובדים פתרונות לכתיבה ולייעל גם את העבודה מול הלקוחות.

5. לוח תכנון ולוח שנה

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול מבחינת האופן שבו מארגנים את הציוד המשרדי. כך לדוגמא לוח תכנון שעוקב אחרי כל המועדים והמשימות שקשורות לעבודה הוא קריטי לצורך שיתוף פעולה בין עובדים שונים, בעוד לוח שנה יאפשר לציין תזכורות יום יומיות שקשורות לתחום ולענף שבו עובדים.

6. גורס נייר ומדפסת

בכל משרד יש מכשירי חשמל רלוונטיים ובראשם גורס נייר ומדפסת. המדפסת חשובה יותר מהגורס, אבל זה כבר תלוי בהיקף העבודה. אם המשרד עמוס והשימוש בנייר אינטנסיבי ויום יומי, הגורס יעשה את העבודה ויחסוך מקום. בנוסף, הגורס חשוב במקומות שבהם מדפיסים חומרים רגישים ובעלי ערך.

נוספים בנושא מאמרים



4 טיפים לעיצוב משרד עורכי דין

4 טיפים לעיצוב משרד עורכי דין

עורכי הדין נדרשים ללמוד שנים רבות את הלכי החוק והמשפט. חלק מהם, עם סיום הלימודים, מחליטים לעבוד בתור שכירים, בחברות גדולות. וחלק מהם מחליטים להקים עסק עצמאי משלהם. לא משנה לאן מסלול הקריירה לוקח את…

קרא את המאמר
מדריך לבחירת ריהוט למשרד

מדריך לבחירת ריהוט למשרד

אם אתם בדיוק מעצבים את המשרד שלכם, ביתי או מסחרי, או שאתם אנשי מקצוע שנבחרתם לעיצוב משרד על כל המשתמע מכך - אולי תוכלו להיעזר כאן במדריך המקוצר לבחירת ריהוט משרדי. המדריך ייתן לכם את…

קרא את המאמר
איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

סביבת עבודה נעימה במשרד היא לא רק עניין חשוב בשביל מצב רוחם של העובדים (על אף שזה גם כמובן ערך משמעותי מאוד) אלא גם בשביל לבנות משרד איכותי ומקצועי עם תפוקה מיטבית. אבל איך מייצרים…

קרא את המאמר
איך ואיזה מדפים לבחור למחסן

איך ואיזה מדפים לבחור למחסן

מדפים למחסן מיוצרים כיום ממספר חומרי גלם עיקריים אותם ניתן להתאים לסוג וגודל המחסן ולמשקל הסחורות ו/או פריטי האחסון המאוחסנים בו, כאשר בין חומרי הגלם העיקריים מצויים ברזל ומתכת. מדפי ברזל מיועדים בדרך כלל למחסנים…

קרא את המאמר
רהיטי מתכת למשרד - כל מה שרצית לדעת

רהיטי מתכת למשרד - כל מה שרצית לדעת

אם אתם נמצאים בהליך של ריהוט המשרד, המטרה שלכם היא בוודאי ליהנות מחד מענה על דרישות פונקציונאליות שונות שיש לכם מכל פריט ריהוט שכזה ומאידך, גם לבחור ברהיטים איכותיים ומרשימים, אשר ישתלבו בהרמוניה עם הסגנון…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן