המדריך לבחירת כסא משרדי
כסאות משרדיים הם הגדרה כוללת לכל סוגי הכיסאות המיועדים לסביבה המשרדית, החל מכיסאות מנהלים המיועדים לחדרי ישיבות וחדרי מנהלים, דרך כסאות מחשב המיועדים לאבזור עמדות העבודה הממוחשבות ועד לכיסאות נוחות מפנקים המיועדים לפינות המתנה, פינות קפה, מטבחוני שירות וכדומה. אם גם אתם נדרשים לרכישת כסאות משרדיים למטרות אבזור המשרד החדש או המשופץ, בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לבחירת כסאות משרדיים.
בחירת כסאות למשרד – מה חשוב לדעת?
בחירה נכונה של כסאות משרדיים חייבת להיעשות על פי עקרון מנחה מרכזי אחד והוא: רווחת העובדים. עקרון זה נועד לאפשר לעובדי המשרד ליהנות מכיסאות נוחים ופונקציונאליים המאפשרים לכל אחד ואחת מהם לשמור על עקרונות ישיבה נכונה המונעת בין היתר: כאבי גב ושרירים ואי אילו בעיות רפואיות העלולות להיווצר לאורך זמן כתוצאה מישיבה לא נכונה, לרבות, דלקות פרקים, ריפיון שרירים וכדומה.
כסא משרד המיועד לישיבה ממושכת הוא ברוב המקרים כסא משרדי אורטופדי המשלב בתוכו מספר תכונות עיקריות וביניהן:
- גב מתכוונן המאפשר שינוי של זווית וגובה המושב בהתאם למבנה גופו של העובד/ת העושה בו שימוש
- משענות יד מתכווננות
- אפשרות לשינוי גבוה המושב בכל רגע נתון
- אפשרות לשינוי עומק המושב
כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של כסאות אורטופדיים לסביבת המשרד, דבר המאפשר לכם לרכוש כסא משרדי מעוצב מבלי לוותר על התכונות העיקריות המאפיינות את הכיסא האורטופדי.
ההבדל בין כסאות אורטופדיים לכיסאות ארגונומיים
כאשר ניגשים לרכוש כסאות משרדיים המיועדים למשרדים בהם מונהגות שעות עבודה ממושכות אל מול עמדות העבודה הממוחשבות, חשוב להבדיל בין כסאות אורטופדיים לכיסאות ארגונומיים, כאשר הכסא הארגונומי הוא המומלץ ביותר. הכיסא הארגונומי הוא למעשה כסא משרדי אשר פותח ויוצר בהתאם לעקרונות ארגונומיים המשלבים בתוכם גם את התכונות המאפיינות את הכסא האורטופדי לצד תכונות המשפרות במידה ניכרת את נוחות הישיבה הממושכת על גבי הכיסא.
חשוב לציין שכסאות ארגונומיים מגיעים עם מושבים המשלבים בתוכם תבנית ארגונומית היודעת להתאים את עצמה למבנה גופו של האדם העושה שימוש בכיסא, וזאת לצד מרכיבים נוספים המסייעים רבות לישיבה נכונה לאורך זמן, לרבות, רשת תמיכה לגב התחתון בגב הכיסא, בסיס כסא המגיע עם 5 רצועות, גלגלי כיסא כפולים לניידות נוחה וקלה ועוד.
מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים רהיטים משרדיים?
בכל רכישה של מוצרי ריהוט משרדי חשוב לבדוק מספר נושאים חשובים ומרכזיים וביניהם:
• איכות חומרי הגלם מהם מיוצרים הכיסאות
• התאמת הסגנון העיצובי של הכיסא לסביבת העבודה והעיצוב הכללי של המשרד
• טיב והיקף האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה
וכמובן, עלויות הכיסאות הנחוצים לכם והשירות המקצועי המוצע לכם על ידי ספק הכיסאות, לרבות, שירותי ייעוץ והכוונה בנוגע לסוגי ודגמי הכיסאות הנחוצים לכם.