רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

כל משרד זקוק לסט משלים של ריהוט משרדי. אחרי הכל, משרד שהוא רק ארבע קירות ומכונת קפה עדיין לא נחשב באמת למשרד. השאלה של בחירת ריהוט משרדי רלוונטית אם כן לכל המשרדים באשר הם, ללא קשר לגודל, מיקום גיאוגרפי או תחום עיסוק. במאמר הבא נסביר איך להתחיל לבחור ריהוט כמו שצריך.

שולחנות לפי החשבונות

יש כל מיני פרמטרים שכדאי לעבוד לפיהם כשבוחרים ריהוט משרד, לא משנה אם מדובר על כסאות ארגונומיים, פינות ישיבה למשרד או כל דבר אחר. השיקול הראשי אצל עסקים רבים הוא השיקול הכלכלי, או במילים פשוטות: כמה להוציא על הריהוט?
ריהוט משרדי לעסקים יכול להתגלות כעניין די יקר. במקרים מסוימים הוא יכול לנסוק אף לעשרות אלפי שקלים, כתלות במספר הרהיטים, בסוג שלהם ובשם המעצב החתום עליהם. לכן כדאי מראש להקצות תקציב מסוים לרכישת הרהיטים ולהתנהל לפיו. כלומר לא לזרום עם הקנייה בלי חשבון, אלא להקצות מסגרת כספית המיועדת לרכישת כלל הריהוט למשרד.

נראות במקום הראשון

אחד המאפיינים החשובים של משרד מוצלח הוא הרושם אותו הוא מותיר. אין מה לעשת, עסקים בנויים לא רק על התוכן עצמו אלא גם על המעטפת, ולכן חשוב לבנות תדמית מוצלחת ולהרשים לקוחות פוטנציאליים. חלק גדול מעניין זה בא לידי ביטוי בעיצוב מוקפד של המשרד ובחירת ריהוט הולם בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
אף על פי שלא צריך להיות גאון הדור בשביל לרכוש כיסא מנהלים או שולחנות משרדיים, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים על מנת שזה יבנה עבורכם סביבה מרוהטת מוקפדת ואסתטית שתשדרג את נראות המשרד ותותיר בדיוק את הרושם שאתם מתכוונים להשאיר, בהתאם לערכי המשרד והשירותים אותם הוא מציע ללקוחותיו.

כשאיכות פוגשת נוחות

שיקול משמעותי נוסף לבחירת ריהוט מוצלחת למשרד הוא השיקול הפרקטי: בחירת רהיטים נוחים שיקלו על העובדים במלאכתם היומיומית. זה מתחיל מהדברים הכי בסיסיים – למשל התאמת המידות של הרהיטים לחלל החדר, וממשיך אל חשיבה מתקדמת יותר על האופן שבו הריהוט תורם לרווחת חיי המשרד.
כך לדוגמא, בחירת כסאות מחשב היא עניין שיש לבצע בתכנון ובמחשבה תחילה, תוך התחשבות ברצון העובדים. אנשי המשרד מבלים את רוב שעות העבודה שלהם בישיבה מול המסך ועל כן חשוב להשקיע בכיסא נח שיהיה מותאם לישיבה ממושכת ויספק תמיכה מלאה לגב, לגפיים ולגוף בכללותו. אם אפשר, רצוי לנסות את הכיסא לפני שרוכשים אותו.

לא בוחרים לפני שחושבים

לסיכום, חשוב לבחור רהיטים למשרד באופן מתוכנן ושקול, ללא “שליפות מהמותן”. רצוי להקדיש למשימה זאת עובד רציני ובעל הבנה מסוימת בתחום, על מנת שישקיע בה כראוי. מבין השיקולים החשובים לבחירת ריהוט משרדי חדש חשוב לשים לב לנראות ולדקורטיביות, לאיכות הריהוט, למסגרת התקציב וכמובן לפרקטיות של הבחירה ולנוחות עובדי המשרד.

נוספים בנושא מאמרים



המדריך לבחירת כסא משרדי

המדריך לבחירת כסא משרדי

כסאות משרדיים הם הגדרה כוללת לכל סוגי הכיסאות המיועדים לסביבה המשרדית, החל מכיסאות מנהלים המיועדים לחדרי ישיבות וחדרי מנהלים, דרך כסאות מחשב המיועדים לאבזור עמדות העבודה הממוחשבות ועד לכיסאות נוחות מפנקים המיועדים לפינות המתנה, פינות…

קרא את המאמר
בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

ריהוט משרדי – כל הסוגים ודגשי בחירה חשובים כיום כולם כבר מבינים עד כמה משרד מאובזר כהלכה שגם נראה מצוין, יכול לעשות את כל ההבדל בין עסק רציני ומוביל לבין כזה שמשתרך מאחור. אתם יכולים…

קרא את המאמר
עיצוב משרד ביתי

עיצוב משרד ביתי

עבודה מהבית היא כבר מזמן לא טרנד חולף אלא מציאות עבור רבים. בין אם אתם פרילנסרים, שכירים שעובדים מהבית חלק מהזמן, או פשוט נהנים מפינה שקטה ליצירה, עיצוב משרד ביתי נכון יכול לשדרג משמעותית את…

קרא את המאמר
איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

סביבת עבודה נעימה במשרד היא לא רק עניין חשוב בשביל מצב רוחם של העובדים (על אף שזה גם כמובן ערך משמעותי מאוד) אלא גם בשביל לבנות משרד איכותי ומקצועי עם תפוקה מיטבית. אבל איך מייצרים…

קרא את המאמר
איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

הנכס החשוב ביותר בכל חברה הוא העובדים. הון אנושי מניב תשואה גבוהה, ולכן חשוב להשקיע בו, ובפרט ליצור עבורו סביבת עבודה מעולה. אחד המרכיבים החשובים בסביבת העבודה הוא הריהוט המשרדי, ובהתאם ניתן לראות בשנים האחרונות…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן