רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

הנכס החשוב ביותר בכל חברה הוא העובדים. הון אנושי מניב תשואה גבוהה, ולכן חשוב להשקיע בו, ובפרט ליצור עבורו סביבת עבודה מעולה. אחד המרכיבים החשובים בסביבת העבודה הוא הריהוט המשרדי, ובהתאם ניתן לראות בשנים האחרונות השקעה הולכת וגדלה בכיסאות מחשב ארגונומיים וגם מעוצבים, שולחנות מחשב מהודרים, ארונות פרקטיים, פינות ישיבה מפנקות, פתרונות מידוף יעילים ושאר רהיטים משרדיים הכרחיים. כשהמשרד משנה כתובת, חשוב מאוד לשמור על כל הריהוט כך שאפשר יהיה ליהנות ממנו גם במיקום החדש. הטיפים הבאים יעזרו לכם לתכנן נכון את המהלך עוד לפני הזמנת שירותי הובלה.

הגנה אופטימלית על כל רהיט וכל פריט

שכבת ההגנה הראשונה לקראת הובלת רהיטים משרדיים היא עיטוף מיטבי של כל שולחן, כל כיסא, כל ארון וכל פריט אחר שתרצו לשמור עליו. אם בחרתם לארוז את המשרד בעצמכם, קחו בחשבון שרק ניילון עבה יספק לריהוט המשרדי שלכם את ההגנה המתאימה לאורך הדרך שכוללת גם העמסה על משאית, גם נסיעה (לפעמים למרחק קצר ולפעמים למרחק ארוך) וגם פריקה והעברה אל המשרד החדש.

תשומת לב מיוחדת לפינות

בנוסף לניילון העבה – וכדאי לשקול גם שימוש ביותר משכבה אחת אם מדובר בפריט ריהוט רגיש או מושקע במיוחד – חשוב להקדיש תשומת לב מיוחדת לפינות של כל רהיט. הפינות הן אזור רגיש מאוד, ולכן רצוי להצמיד אליהן ספוג (באמצעות צלוטייפ עבה) או להיעזר בנייר פצפצים כדי לוודא שלא תהיינה חבטות או מכות לאורך ההובלה שיזיקו להן.

בהקשר זה אסור לשכוח שגם כשמזמינים מוביל מומלץ, שנזהר מאוד לאורך הדרך, עדיין ייתכנו מכות קטנות וחבטות קלות – וחבל לאפשר להן לקלקל את סביבת העבודה של העובדים שלכם.

מובילים מנוסים

כשבוחרים חברת הובלות, כמעט תמיד הפרמטר שמתבלט לעין הוא המחיר. הרצון לחסוך מובן וטבעי, גם כך יש לא מעט הוצאות סביב העברת משרד ובנוסף ימי עבודה אבודים, אבל כדאי לזכור שההשוואה הנכונה היא תמיד של היחס בין העלות לתועלת ולא רק של העלות.

אם תחסכו 100-200 ש”ח על ההובלה אבל התוצאה תהיה פגיעה ברהיט יקר, מן הסתם הנזק יגבר על הרווח. בהתאם חשוב לבחור מובילים עם ניסיון בהובלת ריהוט משרדי, ועוד המלצה היא לוודא שלחברה ישנו ביטוח על תכולת כל הובלה.

מקסימום הגנה במינימום זמן

המגוון הרחב של מובילים בפריסה ארצית מקנה חופש בחירה. כדאי לנצל אותו ולהעדיף חברות שמספקות גם שירותי אריזה. אמנם השירות מייקר את מחיר ההובלה, אבל החיסכון בזמן עבודה, השקט הנפשי בזכות הידיעה שהריהוט ארוז היטב ובעיקר האפשרות להמשיך לעבוד עד רגע לפני המעבר – לכל אלה יש כמובן תועלת רבה מאוד, ולכן זוהי הבחירה המיטבית כמעט בכל מקרה של הובלת משרד.

 

נוספים בנושא מאמרים



צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

אז בשעה טובה, אתם עומדים לקראת כניסה למשרד חדש, עכשיו, בכדי שהמשרד אכן יהיה מוכן לקראתכם ויכלול את כל מה שאתם צריכים, ההמלצה היא להשקיע בהליך התכנון הראשוני. הליך תכנון מסודר יכול להתבסס על יצירת…

קרא את המאמר
איך לעצב משרד - המדריך המקיף

איך לעצב משרד - המדריך המקיף

עיצוב משרד נכון יכול להשפיע משמעותית על פרודוקטיביות העובדים, תחושת הנוחות שלהם ועל התדמית של החברה. משרד מעוצב נכון יכול להגביר את המוטיבציה, היצירתיות, שיתוף פעולה ואף להיות גורם משיכה משמעותי עבור עובדים פוטנציאליים. במאמר…

קרא את המאמר
טיפים לבחירת כסא מחשב איכותי

טיפים לבחירת כסא מחשב איכותי

אנשים בגילאים שונים, מבלים שעות ארוכות מול המחשב – בגילאי הילדות והנערות זה בעיקר לצורך לימודים ומשחקים ובגילאים מאוחרים יותר, המחשב מהווה חלק בלתי נפרד מהעבודה. כך יוצא, שישיבה לא נכונה מול המחשב, במשך פרקי…

קרא את המאמר
הדגשים לבחירת כסא מנהלים איכותי

הדגשים לבחירת כסא מנהלים איכותי

כסאות מנהלים למרות שמם המחייב "כסאות מנהלים", כסאות אלו משמשים כיום לא רק בעלי תפקידים בכירים בחברות אלא גם עובדים רגילים, סטודנטים, תלמידים, פרילאנסרים ולמעשה, כל מי שאמור לשבת על כיסא במשך שעות רבות ומבקש…

קרא את המאמר
כסאות משרדיים לכבדי משקל

כסאות משרדיים לכבדי משקל

בעשורים האחרונים חל גידול משמעותי במספר הנשים והגברים המתמודדים עם השמנת יתר המובילה לבעיית משקל גוף עודף. בעיה זו, מעבר לסיכוניה הבריאותיים, מצריכה פתרונות שונים במגוון רחב של תחומי חיים, לרבות, פתרונות הושבה על גבי…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן